Digi Lab

Baza wiedzy o upowszechnianiu projektów

Wyjaśniamy, uczymy, wskazujemy dobry kierunek!

Artykuły:

30 listopada 2021 r.

Twoja organizacja otrzymała dofinansowanie z Funduszy Europejskich? Pozyskane w ten sposób środki na pewno przybliżą Cię do twoich biznesowych lub projektowych celów. Musisz jednak pamiętać, że jako na świeżo upieczonym beneficjencie spoczywają na Tobie pewne obowiązki

11 października 2021 r.

Dobór odpowiednich narzędzi komunikacji digital marketingowej to w obecnych czasach jeden z kluczowych aspektów planowania działań upowszechniających i promocyjnych. 

02 września 2021 r.

Twoja organizacja otrzymała dofinansowanie i realizujesz projekt finansowany z funduszy unijnych? Taki zastrzyk gotówki to zawsze ogromna szansa dla firmy lub instytucji, ale musisz też pamiętać, że spoczywają na Tobie pewne zobowiązania odnośnie działań informacyjnych i promocyjnych.

18 sierpnia 2021 r.

Napisanie OPZ-u, czyli Opisu Przedmiotu Zamówienia, na usługę związaną z optymalizacją SEO to niełatwe zadanie dla kogoś, kto nie miał wcześniej żadnej styczności z tematem pozycjonowania witryn w internecie. Nie trzeba jednak być ekspertem od upowszechniania i digital marketingu, żeby mu podołać.

7 sierpnia 2021 r.

Odpowiednio duże zasięgi to w czasach internetu klucz do zbudowania rozpoznawalności. Chcesz, żeby o Twoim projekcie zrobiło się głośno?
Postaw na budowanie zasięgów w internecie.

23 lipca 2021 r.

Jeżeli miałeś już wcześniej styczność z obszarem komunikacji i promocji, to na pewno spotkałeś się z powtarzanym jak mantra stwierdzeniem, że absolutną podstawą wszelkich działań komunikacyjnych jest dobrze napisana strategia.
I nie bez powodu!

11 lipca 2021 r.

Po raz pierwszy przygotowujesz zamówienie publiczne i właśnie dowiedziałeś się, że musisz sporządzić OPZ? Ale zaraz, o co właściwie chodzi… Bez obaw! Digi Lab spieszy z pomocą. Wyjaśniamy, co kryje się za terminem OPZ i podpowiadamy jak go napisać.

24 czerwca 2021 r.

W jaki sposób komunikować się ze swoimi odbiorcami? To pytanie spędza sen z powiek zarówno pracownikom działów marketingu prywatnych firm, jak i osobom zatrudnionym przy upowszechnianiu projektów publicznych.

18 czerwca 2021 r.

Być może miałeś już okazję zetknąć się w dokumentach projektowych z określeniem “grupa docelowa” lub “grupa targetowa”. Nie trzeba być ekspertem od komunikacji czy marketingu, aby domyślić się, jakie znaczenie kryje się za tym terminem.

23 maja 2021 r.

Upowszechnianie, upowszechnianie wyników projektu, działania upowszechniające. Są to terminy, z którymi na pewno spotkasz się niejeden raz, jeżeli wnioskujesz o realizację projektu finansowanego z funduszy Unii Europejskiej.